onsdag den 22. august 2012

Årh man..

Jeg er fucking træt..altså som i fucking træt. Jeg var til jobsamtale i Bilka i formiddags, tror det gik ok. Får svar senere på ugen så det er spændende, håber virkelig at jeg får arbejde. I eftermiddags var jeg så på Aros Privat Hospital for at blive opereret..det gik fint, jeg ligner en tard nu, men det bliver forhåbentligt bedre! haha. Nu vil jeg spise pizza med min familie og ellers ligge og pleje min træthed på sofaen resten af aftenen. 
Jeg ligger lige et par billeder ud som jeg tog i morges med mit webcam da jeg ventede på at blive kørt ind til samtalen..hvad skal jeg sige..jeg tænkte "fuck jeg ser squ da godt ud idag, jeg tager nogen billeder!" Lidt selvglad har man vel lov at være.. 

- Julie 


 Looking good Jules..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar